Zakupy
Zakup i wdrożenie programu operacyjnego (dzierżawa, leasing) do zarządzania procesami w zakresie usług kolejowych, przeładunków materiałów/kontenerów, składowania materiałów/kontenerów oraz pozostałych procesów logistycznych w spółce wraz z integracją z systemem ERP XL (COMARCH), wag samochodowych, wagi kolejowej, oprogramowaniem suwnic kontenerowych, wozów kontenerowych, lokomotyw i pozostałych maszyn i urządzeń specjalistycznych.
data dodania ogłoszenia
23.07.2019
EUROTERMINAL SŁAWKÓW SP. Z O.O. (dalej: „ES”)
UL. GRONIEC 1, 41-260 SŁAWKÓW
Zaprasza do składania ofert zakupu w postępowaniu 18_2019 o:
Zakup i wdrożenie programu operacyjnego (dzierżawa, leasing) do zarządzania procesami w zakresie usług kolejowych, przeładunków materiałów/kontenerów, składowania materiałów/kontenerów oraz pozostałych procesów logistycznych
w spółce wraz z integracją z systemem ERP XL (COMARCH), wag samochodowych, wagi kolejowej, oprogramowaniem suwnic kontenerowych, wozów kontenerowych, lokomotyw i pozostałych maszyn i urządzeń specjalistycznych.
I. Przedmiot postępowania:
Zakres podstawowych oczekiwań – program operacyjny:
system awizacji pojazdów, kontenerów, wagonów (wprowadzenie
- z poziomu klienta – wersja przeglądarki)
- zarządzanie (elektroniczne) plombami + RFDI (pastylki) – dostawa, montaż, uruchomienie
- rozliczanie usług kolejowych w zakresie usług Zarządcy Infrastruktury – zarządzanie i utrzymanie stacji kolejowej (w tym zarządzanie manewrami, książka zajętości torów, eDziennik dyspozytora, zarządzanie pulpitem stacji, Zarządca Infrastruktury (funkcjonalność rozliczania), wizualizacja terminala, rejestr plomb, zarządzanie dokumentacją (techniczną – utrzymaniową bocznicy – utrzymaniową infrastruktury kolejowej)
- zarządzanie powierzchnią terminala kontenerowego/terminala magazynowego – dyspozycje magazynowe/kontenerów (przyjęcia, zmiana lokalizacji, przepakowania itd) – zarządzanie przeładunkami wagonów (wagon.1524 -wagon.1435, wagon – samochód, plac -wagon, plac – samochód) – rejestr samochodów i kierowców (awizacja wjazdu/wyjazdu, czas pobytu, zarządzanie parkingiem samochodowym, rozliczanie czasu pracy, rejestr kontenerów, wykorzystanie elementów sztucznej inteligencji do planowania dyspozycji manewrowych oraz optymalizacji wykorzystania powierzchni terminala kontenerowego/terminala magazynowego
- generowanie elektronicznych listów przewozowych w tym SMGS – awizacja przesyłek/zleceń/przeładunków
- dostęp do obsługi klienta (rejestr kontrahentów, rejestr zapytań przewozowych, manewrowych itp. moduł kalkulowanie i generowanie ofert (do otrzymanych zapytań/awiz), rejestr zamówień, rejestr umów (określających parametry i zakres realizowanych zleceń), rejestr usług i cen (aplikacja komunikacji z klientem)
- kartoteka pojazdów trakcyjnych i urządzeń przeładunkowych – rejestracja
i zarządzanie (informacjami w obszarze danych ewidencyjnych, informacjami
w obszarze prawa do dysponowania – informacjami w obszarze danych fabrycznych – informacjami w obszarze danych technicznych – modernizacjami pojazdów trakcyjnych i urządzeń przeładunkowych – danymi dynamiczni (np. przebieg, mth) - moduł wyposażenia pojazdów trakcyjnych i urządzeń i maszyn przeładunkowych (uproszczone zarządzanie magazynem i zasobami)
- moduł do przeglądów i utrzymanie pojazdów trakcyjnych
i urządzeń i maszyn przeładunkowych – zarządzanie przeglądami zgodnie
z indywidualnymi DSU – alerty i ostrzeżenia o zbliżających się przeglądach – harmonogram przeglądów - rejestr dokumentów pojazdów trakcyjnych i urządzeń przeładunkowych (zarządzanie dokumentacją techniczną, dopuszczającą do eksploatacji, pojazdów trakcyjnych i urządzeń przeładunkowych)
- eKsiążka – pojazdu trakcyjnego – urządzeń przeładunkowych
- rejestracja i zarządzanie pracownikami (informacjami
w obszarze danych osobowych, harmonogramem i planowaniem pracy
i informacjami w obszarze uprawnień – rejestrem egzaminów pracownika, zarządzanie dokumentacją (informacje w obszarze uprawnień) - rejestracja i zarządzanie incydentami i zdarzeniami w ruchu kolejowym (kontrolami UTK – audytami wew. I zew – rejestr zadań)
- raportowanie – narzędzia do tworzenia raportów w różnym typie
i formacie - interfejs z ERP XL
- integracja z wagami sam./kol./maszynami, urządzeniami przeładunkowymi
- integracja z oprogr. suwnic/wozów kontenerowych
- elektroniczna karta pomiarowa
- aplikacja do szkoleń, pouczeń, egzaminów
Zakres oczekiwań – usługi wdrożeniowe:
1) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej – przygotowanie projektu oraz przedstawienie pisemnego raportu z analizy przedwdrożeniowej
(w tym określenie poziomu optymalizacji procesów w spółce)
2) konsultacje merytoryczne
3) prace wdrożeniowe
4) instalacja i konfiguracja wprowadzonych modyfikacji systemu
5) szkolenia użytkowników systemu
6) dodatkowe usługi programistyczne
7) testy
8) asysta powdrożeniowa
9) dostarczenie licencji systemu w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy
10) uruchomienie bazowej wersji systemu w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy
Zakres oczekiwań – finansowanie zewnętrzne (dzierżawa, leasing itp.)
Zakres oczekiwań – czas wdrożenia nie dłuższy niż do 7 m-cy od daty podpisania umowy i min. 3 m-ce na stabilizację programu od momentu startu produkcyjnego
II. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi.
Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (w tym referencje)
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
b) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
d) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy Oferentów:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
-w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego rozszerzenia zakresu wymagań operacyjnych po przedstawieniu oferty od Oferenta.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami/firmami, które złożyły ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnej ze złożonych ofert.
Projekt umowy na zakup i wdrożenie programu operacyjnego zostanie opracowany po wybraniu oferty przez Oferenta (przy udziale Kancelarii Prawnej).
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy przesyłać formie podpisanych skanów w terminie do dnia 14 sierpnia 2019 r. na e-mail: zakupy@euterminal.pl podając w tytule e-maila Postępowanie 18_2019
Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
III. Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający odrzuca oferty, które:
- nie spełniają opisanych oczekiwań,
- zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw,
- z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
- Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
- Spełnienie wymogów określonych w przedmiocie postępowania,
- termin wykonania usługi,
- termin płatności,
- cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
IV. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres:
zakupy@euterminal.pl
Zakup samochodu dostawczego typu FURGON
data dodania ogłoszenia
17.07.2019
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
Zakup samochodu dostawczego typu FURGON
1. Specyfikacja ogólna:
– samochód dostawczy typu furgon,
– konstrukcja na ramie,
– podwójna kabina osobowa na min 5 osób tzw. brygadówka,
– napęd na tylna oś lub 4×4,
– przestrzeń ładunkowa umożliwiająca przewóz przedmiotów do długości 300 cm oraz swobodne wyprostowanie pracownika w środku,
– podłoga w części ładunkowe wyłożona płytą antypoślizgową,
– ściany przestrzeni ładunkowej zabezpieczone płytą lub innym materiałem,
– oświetlenie robocze w przestrzeni ładunkowej,
2. Podstawowe wymagania – wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy,
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
– elektrycznie sterowane szyby przednie,
– radio,
– klimatyzacja,
– dywaniki,
Odbiór: siedziba spółki Sławków ul. Groniec 1
3. Miejsce i termin składania ofert
Oferty zawierające proponowaną cenę zakupu, termin dostawy należy składać elektronicznie na adres zakupy@euterminal.pl w nieprzekraczalnym terminie do 14.08.2019 r.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego.
Euroterminal Sławków Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami/firmami, które złożyły ofertę.
Euroterminal Sławków Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnej ze złożonych ofert, nawet jeżeli wskazana w ofercie cena będzie wyższa niż wskazana w ogłoszeniu sugerowana cena minimalna.
Usługa doradcza w postaci opracowania Strategii rozwoju „Euroterminal Sławków” sp. z o.o. na lata 2020- 2023
data dodania ogłoszenia
25.06.2019
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
Usługa doradcza w postaci opracowania Strategii rozwoju „Euroterminal Sławków” sp. z o.o. na lata 2020- 2023
Miejsce i termin składania ofert elektronicznie:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 5 lipca 2019 r.
e-mail: p.nowak@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Usługa doradcza w postaci opracowania Strategii rozwoju „Euroterminal Sławków” sp. z o.o. na lata 2020- 2023.
Opis i zakres zamówienia: zadaniem Wykonawcy jest opracowanie strategii rozwoju firmy „Euroterminal Sławków” sp. z o.o. na lata 2020-2023. Strategia rozwoju powinna zawierać:
- analizę makro i mikrootoczenia,
- analizę wewnętrzną spółki,
- analizę SWOT,
- misję, wizję i wartości spółki,
- badanie rynku,
- analizę pozycji konkurencyjnej spółki na danym rynku;
- dostosowanie strategii usługi do rynku,
- opis produktów/usług spółki oraz jego aktualnej pozycji na rynku krajowym
i międzynarodowym, - przygotowanie i rozwój strategii internacjonalizacji, określenie celów strategicznych przedsiębiorstwa w kontekście planowanych działań międzynarodowych,
- plany dywersyfikacji geograficznej i sektorowej,
- opracowanie strategii finansowania działalności,
- analizę wykorzystania synergii będącej efektem działania z innymi podmiotami,
- cele finansowe,
- opracowanie koncepcji wizerunku przedsiębiorcy na wybranych rynkach,
- wstępny harmonogram wdrażania strategii biznesowej.
Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
2. Termin wykonania usługi – do 15 września 2019 r.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, bądź Wykonawcy posiadający odpowiedni potencjał merytoryczny i techniczny do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących dokumentów:
a) Od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą lub osób prawnych:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z podaniem sumy gwarancyjnej oraz zakresu ubezpieczenia,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac;
b) Od osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej:
- dokument CV lub inny wykazujący doświadczenie Wykonawcy w przedmiotowym zakresie,
- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac;
Zaproszenie nie dotyczy firm/osób fizycznych:
- w odniesieniu do których wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
- w odniesieniu do których ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać elektronicznie w terminie do dnia 05 lipca 2019 roku na e-mail: p.nowak@euterminal.pl.
Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo wpisem do CEIDG lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo.
Strony oferty powinny być parafowane.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: p.nowak@euterminal.pl
ES_umowa na opracowanie Strategii_2020-2023
15.07.2019
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Postępowanie dotyczące opracowania Strategii rozwoju „Euroterminal Sławków” sp. z o.o. na lata 2020- 2023 zostało unieważnione.
Oferta sprzedaży wózka jezdniowego podnośnikowego
data dodania ogłoszenia
25.06.2019
EUROTERMINAL SŁAWKÓW SP. Z O.O. (dalej: „ES”)
GRONIEC 1, 41-260 SŁAWKÓW
Oferuje do sprzedaży wózek jezdniowy podnośnikowy z mechanicznym napędem podnoszenia SMV LIFTTRUCK AB
Rok budowy 2004
Udźwig: 45 ton
Aktualny stan motogodzin: 17.153
UDT: aktualne badanie techniczne
Termin płatności: przedpłata na podstawie faktury proforma
Odbiór: siedziba spółki Sławków ul. Groniec 1
Minimalna kwota sprzedaży: 450 000,00 zł netto (możliwość przesłania wyceny rzeczoznawcy na wniosek Oferenta)
Możliwość wizji lokalnej po wcześniejszym ustaleniu terminu z drogą mailową: zakupy@euterminal.pl.
Oferty zawierające proponowaną cenę zakupu należy składać elektronicznie na adres zakupy@euterminal.pl w nieprzekraczalnym terminie do 24.07.2019 r.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego.
Euroterminal Sławków Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami/firmami, które złożyły ofertę.
Euroterminal Sławków Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnej ze złożonych ofert, nawet jeżeli wskazana w ofercie cena będzie wyższa niż wskazana w ogłoszeniu sugerowana cena minimalna.
26.07.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 18.08.2019 r.
Demontaż oraz montaż dwóch sztuk przekładni podnoszenia suwnicy kontenerowej udźwig 40 ton – produkcja FAMUR FAMAK S.A.
data dodania ogłoszenia
19.06.2019
Warunki Zamówienia ES_10_2019
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zamówienia:
demontaż oraz montaż dwóch sztuk przekładni podnoszenia suwnicy kontenerowej udźwig 40 ton – produkcja FAMUR FAMAK S.A.
Miejsce i termin składania ofert elektronicznie:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 31 lipca 2019 r.
e-mail: zakupy@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa:
a) demontaż oraz montaż dwóch sztuk przekładni podnoszenia suwnicy kontenerowej nr 1 (zgodnie z parametrami z tabliczki znamionowej – zdjęcie) wraz z podłączeniem
i zsynchronizowaniem układu sterowania przekładni
b) kompleksowa usługa po stronie Oferenta łącznie z usługą i obsługą (pracownik) pracy dźwigu (ew. serwisu), transportem oraz wszelkimi narzędziami, materiałami itp.
c) dokonania testów prawidłowego działania przekładni – po montażu uruchomienie
w obecności Zamawiającego
Pozostałe warunki zgodnie ze szczegółowym opisem zakresu prac w umowie przesłanej na żądanie Oferenta.
Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
2. Miejsce wykonania usługi – teren spółki (betonowa płyta kontenerowa) ul. Groniec 1 41-260 Sławków
3. Termin wykonania usługi – uzależniony od dostaw nowych przekładni od producenta – planowany na 3 tydzień września 2019 r.
Zamawiający zastrzega sobie zmiany terminu wykonania usługi na wcześniejszą po uprzednim poinformowaniu Oferenta.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
wraz z podaniem sumy gwarancyjnej oraz zakresu ubezpieczenia, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat
oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac
Zaproszenie nie dotyczy firm:
- w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
- w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
5. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać elektronicznie w terminie do dnia 07 lipca 2019 roku na e-mail: zakupy@euterminal.pl.
Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo.
Strony oferty powinny być parafowane.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
6. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
7. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: zakupy@euterminal.pl podając w tytule e-mail nr ES_10_2019
Skrzynia Moventas tabliczka: https://zapodaj.net/4b6f864bd2801.jpg.html
11.07.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 31.07.2019 r.
Dostawa elektrycznego wózka platformowego
14.05.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
Dostawa elektrycznego wózka platformowego.
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 28 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka platformowego elektrycznego, z pełną kabiną zamykaną. Platforma ładunkowa z burtami bocznymi, oświetlenie zgodnie z normami, ładowność min. 1000 kg. Wózek w komplecie z ładowarką (prostownikiem).
2.Termin wykonania – po podpisaniu umowy. 3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 28 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
Wszelkie zapytania prosimy kierować na e-mail: przetargi@euterminal.pl
10.06.2019 r.
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 24.06.2019 r.
12.07.2019
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Postępowanie dotyczące dostawy elektrycznego wózka platformowego
dla ES zostało unieważnione.
Wymiana drzwi wejściowych do budynku administracyjnego
26.04.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
wymiana drzwi wejściowych do budynku administracyjnego
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 20 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do budynku administracyjnym znajdującym się na terenie firmy „Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
Wizja lokalna, której termin należy uzgodnić mailowo pod adresem przetargi@euterminal.pl jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu.
Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
2.Termin wykonania – po podpisaniu umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 20 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
W ofercie koniecznym jest wskazanie proponowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia prac.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: przetargi@euterminal.pl.
Prace remontowe na nastawni wykonawczej
26.04.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
prace remontowe na nastawni wykonawczej
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 20 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe na nastawni wykonawczej znajdującej się na terenie firmy „Euroterminal Sławków” Sp. z o.o a polegających na wymianie drzwi wejściowych i wewnętrznych pojedynczych oraz naprawa poszycia dachowego nad przekaźnikownią. Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
Wizja lokalna, której termin należy uzgodnić mailowo pod adresem przetargi@euterminal.pl jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu.
Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
2. Termin wykonania – po podpisaniu umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 20 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
W ofercie koniecznym jest wskazanie proponowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia prac.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: przetargi@euterminal.pl.
29.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 10.06.2019 r.
Prace remontowe na nastawni dysponującej
26.04.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
prace remontowe na nastawni dysponującej
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 20 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe na nastawni dysponującej znajdującej się na terenie firmy „Euroterminal Sławków” Sp. z o.o a polegających na wymianie stolarki okiennej, malowaniu pomieszczeń oraz naprawa obróbki blacharskiej dachu.
Wizja lokalna, której termin należy uzgodnić mailowo pod adresem przetargi@euterminal.pl jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu.
Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
- Termin wykonania – po podpisaniu umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 20 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
W ofercie koniecznym jest wskazanie proponowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia prac.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: przetargi@euterminal.pl.
29.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 10.06.2019 r.
Oferta sprzedaży wózka jezdniowego podnośnikowego
26.04.2019
EUROTERMINAL SŁAWKÓW SP. Z O.O. (dalej: „ES”)
GRONIEC 1, 41-260 SŁAWKÓW
Oferuje do sprzedaży wózek jezdniowy podnośnikowy z mechanicznym napędem podnoszenia SMV LIFTTRUCK AB
Rok budowy 2004
Udźwig: 45 ton
Aktualny stan motogodzin: 16.896
UDT: aktualne badanie techniczne
Termin płatności: przedpłata na podstawie faktury proforma
Odbiór: siedziba spółki Sławków ul. Groniec 1
Możliwość wizji lokalnej po wcześniejszym ustaleniu terminu z drogą mailową: przetargi@euterminal.pl.
Oferty zawierające proponowaną cenę zakupu należy składać elektronicznie na adres przetargi@euterminal.pl w nieprzekraczalnym terminie do 20.05.2019 r. do godz. 15:00.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego.
Euroterminal Sławków Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami/firmami, które złożyły ofertę.
Euroterminal Sławków Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnej ze złożonych ofert, nawet jeżeli wskazana w ofercie cena będzie wyższa niż wskazana w ogłoszeniu sugerowana cena minimalna.
29.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 10.06.2019 r.
25.06.2019
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Postępowanie dotyczące oferty sprzedaży wózka jezdniowego podnośnikowego zostało unieważnione.
Obsługa w zakresie BHP i ochrony środowiska
29.04.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
obsługa w zakresie BHP i ochrony środowiska
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 24 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa firmy „Euroterminal Sławków” Sp. z o.o w zakresie BHP i ochrony środowiska, zgodnie ze szczegółowym opisem zakresu prac w umowie będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ. Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
2. Termin wykonania – od 1 lipca 2019.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
§ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
§ ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
§ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
§ oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
§ w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
§ w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 24 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
§ nie spełniają opisanych wymagań,
§ zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
§ z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
§ spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
§ termin wykonania usługi,
§ termin płatności,
§ cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: przetargi@euterminal.pl.
22.05.2019
Do wykonawców biorących udział w postępowaniu
Dotyczy Przetarg na obsługę BHP
Odpowiedzi na zadane pytania:
- odpowiedzi (zmiany) na uwagi dot. wzoru umowy współpracy zadane przez zainteresowaną stronę (skan uwag w zał.) :
- a) dodanie wyrażenia w par. 1 umowy po słowach ”…i higieny pracy….” „oraz w zakresie ochrony środowiska”
- b) wykreślanie w par. 1 pkt. 1 ppkt.
c umowy słowa „…ogólnych..”
- c) par. 3 pkt. 1 zamiast słowa Zleceniodawca „Zleceniobiorca”
- d) dodanie w par. 10 okt. 3 po słowach ..”w wysokości „…wartości ”10%”
2) wyjaśniła, że par.1 pkt. 1 ppdkt.f – tj. sporządzanie dokumentacji jest w ramach powołanej Komisji przez spółkę
3) wyjaśniła, iż par. 5 umowy dotyczy wyłącznie współpracy z spółką Euroterminal Sławków Sp. z o.o.
4) wyjaśniła, iż w par. 7 pkt. 1 w kwestii komputera i telefonu komórkowego służbowego dopuszcza się przekazanie w drodze protokołu
5) wyjaśniła, iż termin płatności 30 dniowy w par. 9 pkt. 5 jest bez zmian
6) wyjaśniła, iż par. 11 pkt. 14 „jego uprzedzeniem” oznacza 1 dzień
29.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 10.06.2019 r.
15.07.2019
Informacja:
Postępowanie dotyczące wyboru firmy zajmującej się obsługą w zakresie BHP i ochrony środowiska zostało zakończone.
Dziękujemy za udział wszystkim firmą, które złożyły ofertę.
Regeneracja kół jazdy suwnicy
10.05.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
regeneracja kół jazdy suwnicy nr 2 produkcji Famak
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 23 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest regeneracja kół jazdy suwnicy nr 2 produkcji Famak wraz z wymianą przedmiotowych kół
2. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi de lege artis i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
3. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 23 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
4. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
5. Kontakt:
Wszelkie zapytania prosimy kierować na e-mail: przetargi@euterminal.pl
29.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 10.06.2019 r.
09.07.2019
Informacja:
Termin składania ofert został ponownie przedłużony do dnia 19.07.2019 r.
26.07.2019
Informacja:
Postępowanie dotyczące zamówienia na regenerację kół jazdy suwnicy nr 2 produkcji Famak wraz z wymianą przedmiotowych kół zostało zakończone.
Dziękujemy za udział.
Remont schodów wokół Magazynu Uniwersalnego
23.04.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
remont schodów wokół Magazynu Uniwersalnego
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 20 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont schodów wokół Magazynu Uniwersalnego znajdującego się na terenie firmy „Euroterminal Sławków” Sp. z o.o a polegających na skuciu istniejących płytek i wykończenie materiałem betonopochodnym lub innym z zachowaniem obowiązujących przepisów budowlanych i BHP.
Wizja lokalna, której termin należy uzgodnić mailowo pod adresem przetargi@euterminal.pl jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu.
Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
Termin wykonania – po podpisaniu umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 20 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
W ofercie koniecznym jest wskazanie proponowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia prac.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: przetargi@euterminal.pl.
Umowa na remont schodów wokół Magazynu Uniwersalnego
29.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 10.06.2019 r.
Opracowanie dokumentacji PFU
23.04.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
opracowanie dokumentacji PFU.
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 6 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji PFU dla zadania „Przebudowa urządzeń SRK w stacji Euroterminal Sławków” z podziałem na dwa etapy:
- Wymiana urządzeń SUP-2 na system przekaźnikowo-komputerowy
- Likwidacja urządzeń mechanicznych scentralizowanych na urządzenia przekaźnikowo-komputerowe.
Zakres przebudowy zostanie przekazany wyłonionemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy.
2. Termin wykonania – po podpisaniu umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 6 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Osoba upoważniona do kontaktów:
Jerzy Stysz tel. 667 080 235.
29.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 10.06.2019 r.
Naprawa poszycia dachowego na lokomotywowni
24.04.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
naprawa poszycia dachowego na lokomotywowni
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 10 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa poszycia dachowego na lokomotywowni znajdującej się na terenie firmy „Euroterminal Sławków” Sp. z o.o zgodnie ze szczegółowym opisem zakresu prac w umowie będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ. Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
2. Termin wykonania – po podpisaniu umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 10 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
W ofercie koniecznym jest wskazanie proponowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia prac.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: przetargi@euterminal.pl
22.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 31.05.2019 r.
03.06.2019
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Postępowanie dotyczące Naprawy poszycia dachowego na lokomotywowni
na terenie ES zostało unieważnione.
Remont pomieszczeń socjalnych garaży
26.04.2019
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający:
„EUROTERMINAL SŁAWKÓW” Sp. z o.o.
ul. Groniec 41-260 Sławków
tel. +48 32/714 24 00
fax.+48 32/262 59 12
e-mail : info@euterminal.pl
www.euterminal.pl
Przedmiot zapytania:
remont pomieszczeń socjalnych garaży
Miejsce i termin składania ofert:
„Euroterminal Sławków” Sp. z o.o.
41-260 Sławków
ul. Groniec 1,
do 20 maja 2019 r., do godz. 15.00
e-mail: przetargi@euterminal.pl
Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w pomieszczeniach socjalnych garaży znajdujących się na terenie firmy „Euroterminal Sławków” Sp. z o.o a polegających na remoncie łaźni i naprawie dachu.
Wizja lokalna, której termin należy uzgodnić mailowo pod adresem przetargi@euterminal.pl jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu.
Załączenie podpisanej umowy jest warunkiem udziału w postępowaniu.
2. Termin wykonania – po podpisaniu umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział każdy oferent, który zagwarantuje wykonanie kompleksowe wykonanie usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. Oferent musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
– oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o posiadaniu wszelkich potrzebnych uprawnień do wykonania wyżej wymienionych prac.
Zaproszenie nie dotyczy firm:
– w odniesieniu do których, wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,
– w odniesieniu do których, ogłoszono upadłość.
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 20 maja 2019, do godz. 15-tej na e-mail: przetargi@euterminal.pl. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Strony oferty powinny być parafowane. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
W ofercie koniecznym jest wskazanie proponowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia prac.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający odrzuca oferty, które:
– nie spełniają opisanych wymagań,
– zostały złożone bez wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, parafowanej umowy będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
– z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
– spełnienie wymogów określonych w przedmiocie zamówienia,
– termin wykonania usługi,
– termin płatności,
– cena.
Zamawiający powiadomi Oferenta o odrzuceniu oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
6. Kontakt:
W razie ewentualnych pytań, wątpliwości lub w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: przetargi@euterminal.pl.
29.05.2019
Informacja:
Termin składania ofert został przedłużony do dnia 10.06.2019 r.